I APPRECIATE THEM..

Sunday, November 21, 2010

PERASAAN AKU!!!!

kiter jadi jahat semue bersebab....aku tak kesah klau ader yg cita-citanyer nak jadi jahat....heheheheeee....tapi jadilah jahat yg berhemah..dan tidak menyusahkan makhluk yg lain....ahaksssssssssssssss!!!!!!!aku pun pernah jadi jahat...tapi taklah jahat sangat...tapi masih dalam kategori nakal suci....sebab au nakal pun tak ganggu org lain dan nakal aku pun untuk org lain...macam tuh la lebih kurang....seminggu jerk lagi aku kat kuantan nih....pas tuh dah balik kampung...dah nak praktikal...dah nak kawen....(perkara tuh yg aku paling tak sabar)....alamak...aku mesti rindu kawan-kawan kat sini...actually adik-adik...heeeeeeee...lenguh plak kaki nih....time kaseh kat jah sebab kasi kak yun pinjam laptop untuk tulis blog nih...tanpa laptop nih...kak yun ta dapat tulis blog...time kaseh yerk jah...perut aku dah bunyi2 la....lapar...nak turun jap lg...agak2 ader kedai bukak tak?takkan nak makan roti lagi....sabar jer lah...hp plak rosak...macam2...ngan kunyah gula2 getah...ble lapar...sedap plak...rindu sangat ngan tunang tersayang...tapi tuh la..ble takder sunyi..rindu..ble ader asyik nak gaduh..ntah ape2....rabu nih exam business comunication plak...tak hafal bnyak lg pun....takut...berdebar2 gak....fuh!!!!!!!!!!nak turun tengok tivi la...citer aper?semue tuh jadi persoalan...lepas satu2...ntah ape2 lagi....pasnih duk kampung jarang la dapat on9 facebook...bukak you tube...update blog...sebab sibuk uruskan rumah tangge yang tak baper tinggi...hehehehee...buat kueh tolong mak...dapat upah..boleh beli top up...pastuh simpan skit2 wat tambang bas nak pg praktikal...makan bawak bekal..dah jimat...simpan duit nak kawe plak...pening dah nih!!!!!!
kepada yang nak kawen tuh...simpan duit bnyak...(ini nasihat untuk aku)...
SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI....peace!!!!!!!

No comments:

Post a Comment