I APPRECIATE THEM..

Sunday, November 14, 2010

SEDIH

Aku bertemu denganmu dalam perjalanan hidup aku.Kita menyulam kasih dan cinta bersama.Setiap hari kita melewati bersama.Kita bermimpi untuk kehidupan yang lebih baik dan kemudian semuanya harus berakhir dengan tragedi.Aku bukakan bagimu pintu-pintu mimpi yang aku miliki.Aku tinggal bersamamu dalam istana yang indah.
Kemudian istana itu hancur lebur.Aku simpan usia ku didalam hatimu.Aku penuhi fikiranmu dengan hari-hari ku.Aku berikan kebahagiaan di depan mata mu.Kemudian,semuanya hilang begitu sahaja tanpa ada sedikit pun usaha yang dapat menahan.
AKU MABUK DENGAN CINTAMU..KEELOKAN SUARAMU..KENIKMATAN AROMAMU,tapi ketika membuka mata..aku tidak dapat melihatmu.
Engau Kamu cuba menahan untuk tidak berpisah,tapi tidak boleh.Jika kamu diam,suaramu terngiang-ngiang di telinga.Jika kamu pergi bayanganmu masih tersisa di pandangan mata,tapi bayanganmu masih tetap terlihat.Aku berusaha menyendiri,tapi masih dapat melihatmu.Aku berdiri di cermin,engkaumasih tetap di depan aku.Ketika aku kembali ke alam realiti...aku tidak melihatmu...

No comments:

Post a Comment