I APPRECIATE THEM..

Monday, January 24, 2011

TUALA WANITA



Seperti gambar diatas,sudah pasti tahu aper yg aku letak kan?itulah TUALA WANITA....
Aku nak cerita suatu citer tentang TUALA WANITA...zaman skang bnyk tuala wanita yang ader kat pasaran...antaranya KOTEX,INTIMATE,LIBRESE,HERBA dan bnyak lagi...itu antara yg glamer la...bagi aku plak semu tuh aku dah pakai...perasaan memang berbeza..ahaksssss!!!!nak tahu knaper?sebab aper yg ader kat dalam tuh...aku bukan nak menulis pasal keburukkan atau kelebihan sesuatu tuala wanita itu,tapi keselesaan bile aku memakainyer...ble aku pg kedai2 atau mane2 jualan terbuka,mesti ader pasal tuala wanita nih...peniaga nih akan tunjuk aper yang ader dalam tuala wanita tuh,maksudnya bahan yg digunakan untuk membuat tuala wanita itu...ble pikir balik semue tuh ader kemungkinan gak...tapi nak percaye pun susah...contoh artikel..






Mak aku ader citer nagn aku,org dulu2 maner ader tuala wanita nih...diorg pakai kain jerk...mcm kelakar bunyik nyer...tapi itulah yg relevannyer...org dulu susah nak dapat penyakit..org skang mcm2 penyakit singgah..ish...ish....sebagai manusia yg bleh pikir akan kesihatan diri,marilah kiter pikir kan...maner yg terbaik untuk diri kiter...PEACE!!!

1 comment:

  1. kalau lelaki nk try cba pakai pad tu boleh ke atau ada maslah je ke

    ReplyDelete