I APPRECIATE THEM..

Monday, February 7, 2011

HEPY FAMILY...(part 2)

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....skang part 2 plak...hehehehee....lepas we all makan2...semue merancang untuk pegi ke rose valley...so,lepas shopping skit2 kat tanah rata tuh,weall pun pegi lah...tapi orang kater takde rezeki...jalan jem sangat2...aduh!!!!!!!!!!!!!!pening kpale duk dalam kete...perjalanan yang kirenyer mengambil mase lebih kurang 15 minit,we all terpakse tempuhi lebih dari 2 jam...keputusannyer we all semue pegi ke cactus valley jew...huhuhu....sedih gak...sebab aku mmg nak pg kat rose valley tuh....untuk menggembirakan hati yang kecundang nih....adik aku,abang aku dan kak long aku shopping bunge...punyer lah bnyaknyer....nak jual balik agaknyer...penuh storm adik iPar aku...wawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....PEACE!!!!

No comments:

Post a Comment