I APPRECIATE THEM..

Monday, March 14, 2011

HUJAN DI KUALA LIPIS..

Hari nih aku nak tulis entry yang aku rase best gak la..untuk aku...heheh..mase aku balik Jumaat lepas..aku,kak miza,tikah ngan jah..naik kete kak miza..hujan lebat selebat lebatnyer..jalan tuh tak nampak sgt la..kete bleh tahan bnyak..semue slow jew..takde dah yang bawak mcm kena kejar hantu..dalam kete tuh,aku sempat jew nak snap beberapa keping gambar untuk aku masukkan dalam entry..gambar tak baper ok la..snap pakai hp..tapi still nampak kehujanan di KUALA LIPIS nih..huhuh!!!Air naik besar giler..ade beberape tempat dah banjir..jalan dah tak bleh lalu..banjir kecik jew..tapi tetap mengganggu perhubungan..aku takde snap gmbar dasyat sgt..sebab hujan..x bleh kuar kete..basah...







P/S: HUJAN ITU RAHMAT...amin..

No comments:

Post a Comment