I APPRECIATE THEM..

Friday, November 18, 2011

MDEC 11....DRAMA

Hari nih banyak aktiviti yang agak memenatkan aku dan bebudak kelas aku...hehehehe...tadi aku citer tentang aku pg lunch kat klcc...entry nih plak aku nak letak video drama kelas aku tadi...ader due group...so,due2 video aku upload...kitorang happy dan enjoy...bagi aku lah...aku dah rase confident dan dah x malu lagi...bukan x tahu malu ekkkkkkk....tapi malu tuh bertempat...aku kan anak dare melayu....wawawawawawawawaa.......PEACE!!!...Apepun...MDEC 11 memang sporting....BEST!!!


Ni group first punyer video...group aku ler tuh...citer pasal rompakan bank...kelakar sangat....aper kitorang rancang...menjadi..BANG BOOM BANG.....


Ni plak group due punyer video....best...tapi agak series...sesuai lah dengan tajuk drama diorang...good work guys....
p/s : TODAY IS TIRED DAY...

No comments:

Post a Comment