I APPRECIATE THEM..

Sunday, May 10, 2009

DAH BERTUNANG ADIK AKU.....

tak sangka sesangat adik aku akan bertunang dulu dari aku..huhuhuhu...tahniah untuk adik aku...best kenduri....walaupun penat...semua adik beradik aku balik...memang happening la....aku bahagia sangat rase...sekurangnyer,adik aku dah ader orang jg...tahniah gak untuk bakal adik ipar aku....bleh harap rasenyer....amzah...amzah....kesian kat mak aku...2 minggu sebelum kenduri lagi,mak dah wat macam2...apak aku pun samer...dengan tido tak cukup...pikir nak kenduri...ble kenduri dh selesai lega rasenyer...(mungkin itulah yg dipikirkan oleh mak dan apak)....huk3....mase aku balik sini,adik beradik aku ader lg kat umah...diorg semue balik lmbat skit...aku jew balik cepat...bas kul 9pg..esoknyer nak exam lak..FINAL EXAM lg....pening2...

No comments:

Post a Comment