I APPRECIATE THEM..

Sunday, May 10, 2009

exam datang lagi....

pening nih...pikir esok nak exam...org nak exam lg study..aku?aku tulis blog...release tension..(budak2 skang punyer alasan)..hahahahahakkkk....bosannyer...rindu giler kat mak,apak,umair....dan semue lah...balik sinih sunyi....skang sensorg jew...org lain semue wat keje masing2...skang dalam kul 6ptg...jap lg siap tulis blog nih,aku nak mandi...nak semayang...nak mengaji...ALHAMDULLILAH....terima kasih ALLAH...Engkau bukakan pintu hati aku....pastuh baru aku study....maybe tak tido kot...terus smpai pagi...pg exam..balik exam br tido jap....sebab mlm nak study usul fiqh lg...adoyaiiii.....dhlah soalan ustazah busyra yg buat....aduh...(mengeluh jap).....aku akan jawab mcm maner ustaz muin ajar....HIDUP USTAZ MUIN....

No comments:

Post a Comment