I APPRECIATE THEM..

Wednesday, October 27, 2010

HAND DRYER JADI AIR -COND?

Pagi nih,,aku gi kelas macam biase lah...masih nampak comey...hehhehhe..(perasan skit)...sampai kolej terus gi cafe,sebab nak sangat makan roti telur yg tak sempat makan pagi semalam...(sampai hajat)..huh!!!!...dah makan,perut nih rase nak membuang...aduh!!!time2 nih la nak sakit....pg la toilet ngan si jah nih...boleh plak si jah ni rebut tandas ngan aku...NAK KENA JAH NIH....dah selesai buang hajat,aku keluar lah....nampak si ecah ngan dila..(roomate aku gak)...nak masuk toilet...aku basuh tangan,pakai perfumed(bukan one drop)..pg la kat hand dryer machine tuh...yang nak di jadi cerite nyer,si ecah nih bleh tanyer kat aku.."eh!kak yun,mesin tuh untuk kering kan tangan er?"aku pun jawab la..."haah,naper?ecah ingat mesin nih untuk aper?"....hahahahhahahahhhahhhaahhahhhhahahha...(gelak dulu)..."ala kak yun ecah ingat mesin kering tangan tuh air-cond,sebab biler ecah duk bawah tuh,benda tuh berbunyik"...aduh!!!!!!!!!!!..ecah...ecah....

NOTE:untuk ecah...air-cond sejuk...heheheheeeeee

No comments:

Post a Comment