I APPRECIATE THEM..

Tuesday, October 26, 2010

LECTURER MARAH...!!!!!!takut....

Hari nih ader kelas ETR(Enterpreneurship)..pukul 9.00pg..tapi aku ngan kengkawan masuk 9.15pg..ingatkan yg lain dah masuk...rupe2 nyer tidak...aku nampak Ms.K kat blakang....walawei...ms dah masuk...aku lega lah sebab pg nih group aku tak present,sebab group aku present minggu depan...ms.K dah mengamuk...adoyai.....nak jawab per nih....kawan2 aku dah panic...giler la....aku pun terpanic skali...WHAT SHOULD I DO??????kesian kat budak kelas aku yg terpakse present walaupun tak prepare...IT'S GONNA BE MADE,EVEN NOT PREPARE....ahksssssssssssssssss.....sakit gak telinGe biler ms.K membebel...hehehehe...SORY MS.K..pastuh ms.K dah taknak tunggu group lain dah...ms.K pun blah la dari R5 tuh...TRAGIS...

No comments:

Post a Comment