I APPRECIATE THEM..

Monday, November 15, 2010

PERJUANGAN SEMESTER 5

sabtu bersamaan 20hb November 2010...aku dah final exam..
perasaan takut tetiba melanda diri nih...
study...terus study...(tapi update blog mcm perlu)
bukak facebook pun mcm satu kewajiban...arghhhhhhhhhhhhhhh
teruk betul ko nih YURN...tak insaf-insaf....syaitan bnyak sangat menghasut nih...
kawen-kawen....aduh!!!!!!!!!!!!!!!
eja pun dah salah nih....nih la akibatnyer time study gatal nak kawen....
kawan-kawan semua....bantulah diri sendiri yerk...kak yun tak sempat nak bantu dah nih...
macam sibuk jerk...hehehheee
Raye haji nih aku tak balik tau....(korg baca dlm nada sedih)
sob...sob...sob....aku raye ngan buku jerk.....
stock makanan dah bnyak aku beli nih...
nak kurus..tapi melantak tak ingat....camner la tak chubby..(tak gemuk beb)
hostel pun dah semakin sunyi jew...
hahahhaa....bagus...tak bising aku nak study......

FINAL I'M COME............................................peace!!!!

No comments:

Post a Comment