I APPRECIATE THEM..

Sunday, February 20, 2011

TIPS UNTUK GLAMOUR..

Haluuuuu............mase aku ngah tulis blog nih,mate dah nak tetutup2..hehehehee,mengatuk.Esok keje plak.Tapi tetibe aku ader idea nak tulis.Sebelum aku masuk bilik tadi,aku tengok mentor musim ke-5.Dan aku tak sangke rupenyer ramai yang nak jadi artis,nak glamer..alamak merlin..minggu depan jer lah tgk...perlu ker semue tuh?nak glamer,jadi artis.Nak kaye pun jadi artis..actually aku tak kate yang jadi artis nih tak bagus..umum..universal..tapi mcm maner klau yang over tuh..lebih sudu dari kuah..yuck....!!!!nak tengok pun sakit mate..aku bukan kater diorg tak bagus..malah aku tabik dowh..diorg berani..mungkin takde rezeki..tapi yang tah ape2 tuh,aduh!!!!!kena gelak jer lah..aku tahu bukan aku jew yang gelak,tapi ramai yang akan gelak..sebab kelakar..adoyai....


kat sini aku ade tips mcm maner nak jadi glamer..hahaha!!!!bleh ikut klau nak...PEACE!!!

  1. Tahu kehebatan diri
  2. Tahu kelemahan diri
  3. Mencari peluang
  4. Kenal ancaman
itu perkare asas..semue orang tahu...kat bawah nih adalah tips yang sebenarnyer...
  1. Kalau nak jadi penyanyi,make sure suare tuh sedap..bukan mcm suare itik serati..
  2. Kalau nak jadi pelakon,pastikan anda bukan jadi tiang lampu..maknenyer,body language korang tuh kena bagus..
  3. rupa paras tuh agak penting..klau ader jerawat,pg wat facial,kalau gemuk pg slimming world ke,london weight ker,keep slim ker,makan Dr.Rozmey punyer produk ker...

itu klau korang nak jadi artis..klau nak glamer lain..ini tips nyer..
  1. korang pg rompak bank negare malaysia..pastuh kena tangkap,masuk berita,masuk paper..glamer dah..
  2. Pegi menyanyi atas federal highway..konpem glamer
  3. panjat KLCC,pastuh tepon tv3,tv1,astro awani..cakap korang nak bunuh diri..heehehe..
sebenarnyer banyak care nak glamer..aper yang penting..SEDAR DIRI..TAHU KEMAMPUAN DIRI SENDIRI..DAN PERCAYA REZEKI NAK GLAMER TUH ADE DI MANE2.

P/S : adehhhhhh....jgn ikut sangat hati nak glamer..giler jadinyer..PEACE!!!

No comments:

Post a Comment