I APPRECIATE THEM..

Friday, March 4, 2011

KARIPAP GIANT...

Malam nih aku ader entry yang mmg aku nak tulis...dari petang td dah..mase pg pasar malam ngan tikah and kak miza..aku pg lepas keje..kirenyer otw nak balik ler tuh..korang baca tajuk entry aku nih pun korang dah dapat agak...ish...ish....tadi petang aku citer pasal waffer..malam nih aku citer pasal karipap plak...makan sesaje...hehehe...syok jenjalan kat pasar malam td..tetibe,ader brother nih mengorat aku...haish!!!!tak kuase nak layan...sedangkan dalam hati berbunge2...werkkkkkk...giler aper aku nih...perasaan perasan melebih2...yelah syok sendiri...ngeh...ngeh....ngeh......kepala skit bengong dah...kembali kepangkuan jalan...aku beli keropok lekor...pastu nampak kak miza kat kedai hujung..aku pun pegi lah kat dier..pastuh aku tanyer..."kak miza nak beli karipap kew?"...dier jawab haah....pastuh dier tunjuk satu karipap yang paling besar kat situ...tapi masih dalam kuali...dan hanyer satu2 nyer karipap paling besar yang ader...pelik gak rase...tapi aku tanyer lg.."betul ker kak miza nak beli karipap nih?"..jawapan masih samer...aderlah dalam 5 minit duk situ...mmg kak miza beli...besar karipap tuh...harge dier..RM2.50..tapi ader satu jew..hehehehe...korang tetap taknak percaye aku kan?...fine....ader gmbar aku tangkap tau....see.....kat bawah...





P/S:Dalam gambar nampak kecik la..hehehhe..tapi sebenarnyer besar...aku tak tipu korang tau...dose jew...hehehe...KUALA LIPIS...mcam-macam ader...PEACE!!!! 

1 comment:

  1. Dear Karipop Lover! Hanya RM20 untuk 10pcs Karipop yang besar, rangup dan tasty! Puasa semakin hampir, cubalah Karipop perisa ala barat:-

    [Beef Casserole]
    [Mac n' Cheese]
    [Mushroom n' Onion]
    [Mashed potato n' Chicken Sausage]

    call: 016 643 3687

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Karipop-Not-your-ordinary-karipap/379236962142130

    ReplyDelete