I APPRECIATE THEM..

Monday, March 7, 2011

TAK HABIS-HABIS...

Masalah takkan habis-habis..lepas satu-satu yang datang..YAALLAH...naper memberi dugaan mcm nih?aku dah tak kuat..tapi kena gak kuat...untuk seseorang....ILYSM...huh!!!!!sape2 bleh tolong angkat tangan??????........................STRESS....STRESSSS...STRESSS...ex-nak aku balik..dier cakap tak bleh hidup tanpa aku..dier sanggup bunuh diri klau tak dapat aku...aku takut la...tapi aku masih anggap dier main2..dan satu malam dier betul2 wat..dier x-cident..huhuhuhuh!!!!!tapi skang aku dah rapat dengan JB...nak wat camner?salah aku ker...?hati aku dah takde pade ex...tapi aku kesian..aku tak sanggup nak tgk dier mcm tuh..mcm org tak betul..tapi bukan salah aku...dier betul2 nekad...klau aku tak balik pd dier..dier taknak balik umah family..taknak jumper mak dier..sedangkan mak dier tak senang duduk pikir dier...YAALLAH...aku tak tahu nak buat mcm maner......aku konpius giler skang....klau aku tak trime dier..klau jadi ape2 pade dier...seumur hidup aku akan dipersalahkan...kawan2 ader saran kan pd aku...wat ISTIKHARAH....yer..aku rase skang itu jew jalan yang paling baik..due2 baik...tapi aku harus pilih satu jew..dan satu lagi akan terluka...due2 meangharap pd aku...naper tak selesai2 lagi..aku ingat ble dah putus..dier tak ganggu aku dah...tapi skang jd lain...mcm maner nak buat..aper aku harus bg tahu dier...aku dah x nak dier...tapi tuh lah....???????



P/S:Kesian tak tengok gambar aku tuh..???hehehhe...doa untuk aku yer...PEACE!!

1 comment:

  1. Sallam,
    Apa salahnya bagi peluang kedua ke dia,
    belajarlah mengasahinya semula,
    orang lelaki memang macam tu,
    sudah terantuk baru tengadah.
    Dah terjadi perpisahan baru dia
    nampak kebaikan dan kelebihan kita
    Sabar ajalah, semuga Allah membukakan jalan yang terbaek.

    ReplyDelete