I APPRECIATE THEM..

Thursday, April 21, 2011

BAJU KAIN COTTON..

Hye dear...

selamat petang...entry hari nih aku nak tulis pasal BAJU KAIN COTTON..mesti ramai yang tahu kan...?ala...org kater kain langsir...hehehe..kain keras tuh...tapi zaman skang..dah berlambak orang pakai baju kain cotton..buat macam2 fesyen lg...dan sekarang cotton dah makin popular..yang aku tahu lah..kain cotton ader banyak jenis..COTTON JEPUN..COTTON INGGERIS..dan macam2 lg.... dan aku adalah salah seorang yang sangat teruja dengan memakai baju kain cotton nih...simpanan aku jerp dan banyak pasang dah...I LIKE VERY MUCH...tadi jerp baru beli kain cotton nak wat baju..harge dah lah murah..pakai plak sedap..biarlah org nak kater aper..janji AKU VOUGUE..Kat tempat aku nih..mmg x susah nak dapatkan kain cotton tuh..kat pasar-pasar malam..berlambak-lambak...yang penting kene rajin berjalan...hehe..

Kat bawah nih aku upoad sekali baju-baju kain cotton yang aku pakai..ini diantara nyer...






No comments:

Post a Comment