I APPRECIATE THEM..

Wednesday, May 4, 2011

KENDURI.. I MAY 2011

Minggu lepas sempena cuti HARI PEKERJA 1 May 2011..banyak nyerlah kenduri kawen..jemputan yang aku terima..sampai tak terpegi..merata2 tempat..akhirnyer aku pegi gak kenduri kawan-kawan aku yang dekat-dekat umah aku jerp...ramai gak kengkawan lame yang aku jumper..dah jadi macam ala-ala reunion..hehehe..itu bagusnyer kawan reramai..hehehe..aku xde lah nak post pjg berjela2..tapi aku upload gmbar sebahagian dari kenduri kawen yang aku pegi baru-baru nih..macam dah lame aku tak pegi kenduri jerp..hehehe..sesekali...nanti aku kawen xde saper plak nak pegi...haru.....PEACE!!!!...











P/S:TAHNIAH UNTUK KAWAN-KAWAN AKU SEKALIAN..SEMOGA U ALL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT,,TERINGIN NAK KAWEN....HAHAHA

No comments:

Post a Comment