I APPRECIATE THEM..

Sunday, December 18, 2011

JENJALAN KAT ZOO NEGARA..

Mase aku tulis entry nih..dah nak masuk maghrib pun...tapi disebabkan aku tetap nak mengupdated blog aku ngan citer nih..aku teruskan jugak usaha aku mengupdated....hehe...cuace senja-senja nih cantik plak...kebesaran ALLAH...tiada tandingan...dan azan pun...tenang jiwe aku biler dengar azan nih...xper...aku siapkan jugak tulis entry nih..pastuh baru pegi solat...alhamdulillah....syukur.....mase aku pegi nih hari ahad lepas...best gak la pg sane..sebab memang dah agak lame tak pegi kot...kakak aku bawak aku pegi...habis ler duit dier beli tiket...tiket dah mahal seh....dulu mase aku kecik-kecik..tiket baru RM3...skang dewase dah RM20...adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......xper lah..disebabkan untuk pembangunan ekonomi negara aku melabur lah jugak...eh silap..kakak aku...huhu........baju kat luar tak angkat lagi...huh!!!..xde aper sangat nak citer kot..gambar pun x bnyak..sebab bnyak dalam camera kakak aku...gambar yang aku upload ni pun aku transfer dari hp aku yang sangat canggih nih...Walaupun gambarnyer x banyak dan ini saje yang ader...tapi niat aku hanyer untuk bagi tahu yang gambar aku xde dalam ini cerita dan untuk menunjukkan bahawa aku hepi pg jenjalan di ZOO NEGARA...sekian....










kat atas tuh beberape keping gambar je yang ader....harap maklum....kat bawah nih...adalah satu-satunyer video yang aku amik mase kat zoo tempoh hari....satu jer tau...korang jangan tanyer kenapa...hehe



p/s : jalan-jalan hepi hepi........PEACE!!!

No comments:

Post a Comment