I APPRECIATE THEM..

Sunday, January 8, 2012

PENAT SEMALAM JALAN KAKI..

Nak wat assignment sangat x focus skang..so aku sangat terharu untuk mengepost kan sesuatu yang biase2 jerp dalam blog nih..cerita pasal semalam..(Sabtu, 7 Januari 2011 )..aku dan beberapa kengkawan aku..HAJAR,WAN,PAUL,PAULINE,MURNI,DAYAH,AIN,KHAIRUL,ZURA,SYIRA..telah pergi ke Chong Dispensary untuk melakukan medical checkup..lamer ar jugak tunggu sampai we all selesai wat sume..perut aku bunyik2..lapar seh..lepas selesai sumer tuh..zura dan syira balik terus dan kitorg yang lain nih pergi makan. Dari klinik tuh kitorang ingat nak makan dekat food court SOGO la..sesampai jerp sane , x bleh masuk plak..just untuk member card..hampe sgt..dan we all decide makan jerp lah kat food cout sebelah PERTAMA COMPLEX tuh..sebab dah x tahan sangat2..makan punyer makan, berbincang lah aper perancangan seterusnyer..nak tengok wayang lah, main bowling lah..and the last decision is we all pg TIME SQUARE..except wan dan paul piah.. kitorg naik monorel dari medan tunku ke imbi..otw pg saner tuh sempat jer posing2..pantang dapat peluang..hahahahaha..biler sampai TIME SQUARE..mule lah mate masing2 jadi biru kuning hijau merah..SALESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...tapi perancangan nak main bowling tuh terpakse di tangguhkan ke mase lain, sebab kaki masing2 dah sakit dan badan dah agak penat..sebab ape yg aku perasan..semalam jer kitoramg banyak jalan kaki..huh!!!!..greatest experience..kat bawah nih aku upload beberapa gambar yang aku dan kengkawan aku telah berposing...BAIK PUNYER...




















p/s : sweet moment..kiter cute sgt...hehe

2 comments:

  1. woo..handsome nye budak laki yg pakai baju putih tu hahah

    ReplyDelete
  2. aku tahu dah saper yang comment nih...hehe

    ReplyDelete