I APPRECIATE THEM..

Sunday, January 8, 2012

SOMETHING SPECIAL MDEC 11

Tinggal seminggu jerp lagi kiter akan berpisah..bukan berpisah selamenyer tapi berpisah untuk sentiase berjumper macam sebelum nih..seriously aku akan rindukan korang..lawak korang..macam-macam ar perangai yang ader dalam kelas tuh..maybe some of us will work together..but not interesting like before..rite?..macam x boleh x datang kelas even sehari..dan aku sebagai admin untuk MDEC 11 punyer group kat facebook tuh..sampai biler2 pun aku xkan close akaun tuh..aper2 cerite..information boleh updated kat situ..special untuk u all my BFF kat MDEC 11  nih, aku dedicated satu lagu yang aku harap akan jadi lagu untuk korang ingat about our friendship..forever and ever..LOVE U ALL GUYS...DAMN MUCH..




p/s : ingat aku selalu tau...

No comments:

Post a Comment