I APPRECIATE THEM..

Monday, January 2, 2012

SAYA RINDUKAN MEREKA...

Tetibe ader plak idea nak tulis..dah lame seh aku tak jumper ex-classmate aku mase kat IKIP.Ape citer diorang pun aku x tahu kecuali dengan mekda.Aku ngan dier x boleh x contact,rase x cukup je idup nih..hehehe..kan mekda..? even kitorang masing-masing ade muka buku, tapi aku rase jarang sekali dapat on9 sesame..maybe mase aku off9 diorang plak on9..who know...?..jam dah pukul 3.10ptg..mate nih nape x mengantuk lagi..tropicana twister dah habis separuh dah..tapi rase rindu tuh membuak-buak...aceh wah!!!!!!!!!!!!!!..heheheee..nak kuar..? malas ar..lagi plak skang tengah belajar berjimat cermat..ok la..korang bukan nak sangat bace pun kalau aku tulis panjan-panjang..korang nak tahu sape aku rindu..? tengok pic diorang kat bawah ni ek...







p/s : MISS U ALL TAU....MUCH..MUCH...MUCH...

No comments:

Post a Comment