I APPRECIATE THEM..

Monday, October 25, 2010

I AM SORRY...

Aku tak sengaje tak pegi gathering ngan awan-kawan aku semalam..Demi Tuhan..aku betul-betul tak sengaje..aku taknak kawan-kawan aku salah faham ngan aku.Sebab aku ngan syaf dah rancang semue nih 2 minggu lepas lagi..Aku yang paling excited..and the last..AKU YANG TAK DATANG...Awork cakap,syaf yang paling terkilan ngan aku..and i know that..I know u dissapointed syaf...im very sory...aku taknak pasal benda nih..aku hilang kawan2 baik aku...susah senang ngan aku...NOOOOOOOOOOOOOOOO......i dont want it happen...huh!!!..aku tengok gmabar-gambar diorg mase kat karaoke..kat boling..sedih seh..(dont cry yun....)...ini kah yang dikatakan takder rezeki?Benda-benda macam nih betul2 mengganggu emosi aku...stress?oh...no.....no....no.....

No comments:

Post a Comment